Доки людина відчуває біль — вона жива.
Доки людина відчуває чужий біль — вона людина.
Франсуа Гізо
Саме під таким гаслом працюють працівники територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Сокирянському районі. Одним з основних завдань терцентру є надання якісних соціальних послуг людям похилого віку, повнолітнім інвалідам. Зараз, як ніколи, люди потребують уваги та турботи. Тому працівники терцентру роблять все можливе, щоб громадяни відповідної категорії відчували себе повноцінними жителями своєї держави і турботу про себе.
Окрім соціальних послуг, які надаються чотирма відділеннями терцентру, з 2013 року для жителів сільської місцевості, які не мають можливості приїхати в м. Сокиряни, працює мультидисциплінарна команда спеціалістів установи, які щотижнево надають соціальні послуги (медичні, перукарські, юридичні, послуги психолога) громадянам похилого віку та інвалідам в населених пунктах району за місцем проживання щочетверга за встановленим графіком (затверджений на календарний рік директором терцентру). За три місяці 2019 року окремі працівники установи працювали у 12 селах (Сербичани, Селище, Шебутинці, Шишківці, Лопатів, Ломачинці, Романківці, Михалкове, Олексіївка, Новоолексіївка, Кормань, Коболчин), де надали 1191 соціальну послугу 401 громадянину відповідної категорії (19,7% від загальної кількості всіх обслужених). Найбільше людей було у лікаря-терапевта та лікаря-офтальмолога. Це пояснюється тим, що людям похилого віку складно приїхати у районну поліклініку та ще й вистояти у чергах до лікарів. Тому так звані виїзні послуги користуються попитом і є такими необхідними для жителів району (і не тільки) відповідної категорії.
Виїзди здійснюються не тільки у села. Наприклад, перукар за вказаний період постригла вдома 13 лежачих хворих м. Сокиряни.
Працювати у соціальній сфері завжди було непросто. Тут працівник за мінімальну заробітну плату суміщає декілька професій. Адже часто-густо старим людям не так важливо, що зроблено по договору: косметичне прибирання, покупка ліків, приготування їжі, купання і т.д., як просто порозмовляти з ними, вислухати їх, дати слушну пораду. Ми завжди шукаємо можливості, щоб зробити хорошу справу, а не причини, щоб відмовити людям у їхньому проханні. Люди це відчувають і завжди нам дякують за те добро, яке ми робимо.
Директор терцентру Н Гановська